Thursday 9 November 2017

The Sannhet Om Forex Trading


Jeg er tilbake I årevis har visdommen i Forex trading blitt skjult fra naive handelsmenn. Ingen ønsket å fortelle sannheten. I stedet ble handelsmenn smigret for deres elendige forsøk på å lykkes i Forex. Ingen var i stand til å stå opp og fortelle verden hva Forex handel er egentlig, hvilke utfordringer og fallgruvene som venter på dem som forsøker å bli millionærer eller ha noen formuehandelskvoter. Selv om jeg kommer til å vise hva Forex er laget av, vil jeg avsløre fantasien, myter, virkelighet og sannhet om Forex trading. Eventually vil jeg gjøre deg, min venn, et skarp-tannt monster, som vil rive dette Forex mysteriet fra hverandre og oppnå den lukrative suksessen som bare valgte er i stand til å nå gjennom hele livet med meg, min venn, til Kongeriket Mørke. Forex Dark Lord. Latest News og Posts. Forex meglere sannhet Del 5 Mer om rollover Forex trading er mye dyrere enn du tror. Leve en handel åpen for noen dager, og kom så tilbake med en kalkulator. Du mister fordi du tar tap av bankkontoen vs Forex-konto Hva en kontrovers til den forrige Vi bør handle med stopp, men da vil vi tape penger La oss snakke om det. Forex scalping - en sikker måte å tjene på Forex Hvorfor scalping fortjener topplasseringen, og hva tar det med å bli en scalper. Forex-leksjon 6 Del 4 Rentenivåer og negativ overgang Hvordan gjøre handelsfolk oftere En måte er å omdefinere overgangsreglene - gjøre overgang negativ for alle par, og det vil skade for å holde langsiktige handler. Klar, huh Hva bloggere ikke forteller deg om Forex Trading. Postet av Jay 4. januar 2017 10 Kommentarer. Jeg har nylig lest noen helt forferdelige råd om mer enn noen få finansblogger. Jeg m ikke skal ringe noen ut spesifikt, men det virker som en mange bloggere er en dvocating Forex valutahandel til sine lesere. Disse innleggene presenterer ofte Forex trading som en enkel, lav risiko, måten å skape passiv inntekt. Unnskyld mitt språk, men dette er uklarhet for så mange grunner. Disse spesielle bloggene er ikke rettet mot avansert eller til og med Over gjennomsnittlige investorer Å rådgive nybegynnere investorer til å begynne å dabble i Forex markeder er bare ren hensynsløs råd. Sannheten om Forex Trading.1 Forex markedet er mer korrupte og mer tungt manipulert enn noe annet trading kjøretøy du kan tenke på. Det er veldig lite regulering og det er ingen sentralisert bok for Forex trades. With aksjer og obligasjoner sender meglerfirmaet hver handel ut til en uavhengig utveksling som skal fylles, lader deg sette en provisjon, uavhengig av om handelen din er en vinner eller taper, fordi det ikke eksisterer en enkelt bytte for Forex handler, Forex meglere ofte tjene penger ved å spille den andre siden av handelen Mye som forhandleren på et blackjack bord i Vegas Det er ikke rart de sier nært til 90 av Forex-forhandlere mister penger.2 Forex trading er et null-sum spill Hver handel du lager er egentlig et spill mot en annen investor om en bestemt valuta vil stige eller falle. For noen å tjene penger på Forex-markedet, har noen andre å miste penger Hvis du har mer informasjon og en bedre strategi, kan du tjene penger på handel med Forex. Men med profesjonelle handelsmenn, banker og andre institusjoner ofte på den andre siden av disse bransjene, hvor ofte tror du at oddsen er til din fordel? er et ordsprog i pokerverdenen Det spiller ingen rolle om du er den nest beste pokerspilleren i verden hvis du sitter i et spill med topp 8. Leksjonen er, ikke spill i et spill hvor du ikke har en kant .3 Det er ikke noe riktig system for å tjene penger på Forex trading. Gjør et raskt Google-søk etter Forex Trading, og du får siden etter produktsidene og gratis kurs som hevder å ha hemmeligheten til å tjene penger handelsvalutaer 99 av dem er ikke mer enn scammy crap.4 Forexmarkeder er ekstremt volatile Se på hva som skjer med Dollar hver gang Ben Bernanke snakker Valutaer flyttes av et enormt antall økonomiske og politiske faktorer, hvorav de fleste er uforutsigbare. Dette skaper bare et minfelt for små investorer med faste arbeidsplasser når de forsøk å holde tritt med alle dataene.5 Det er stor innflytelse i Forex-markedene Når du åpner en Forex trading-konto, må du først åpne en marginalkonto med megleren. Standardhandel er utført på 100.000 valutaenheter, meglerhus vil tilby hvor som helst leverage forhold hvor som helst fra 10 1 til 200 1 for å fullføre bransjer Denne innflytelsen øker vesentlig din fortjeneste og tap på hver handel og krever eksepsjonell disiplin å administrere La oss være ærlige, den gjennomsnittlige personen kan ikke håndtere å ha noen kredittkort uten å bli båret i veien, tror jeg det er trygt å si at folk flest ikke har det som trengs for å styre sin innflytelse i Forex markeder heller. Jeg m ikke prøver å si det er umulig å tjene penger handel i valutamarkedene Men for den lille, uerfarne investor Forex trading er som å vade i hai infested vann mens du bærer Lady Gaga s kjøttkjole Du d være bedre servert å gå til Vegas og slå passet linje på craps-tabellen, vil det få deg til økonomisk frihet like raskt. Jeg tar spørsmålet med bestemte blogger jeg har sett innlegg om dette nylig fordi de er rettet mot gjennomsnittlige, små investorer. En ting jeg har lagt merke til er at hver av Disse innleggene inneholder tilknyttede lenker til Forex trading nettsteder Mens jeg ikke har noe imot å prøve å tjene penger på blogginnleggene, gjør jeg det også, en ting jeg aldri vil gjøre er å anbefale et produkt eller en tjeneste til mine lesere at jeg ikke vil anbefale til min egen familie Det faktum at de tilknyttede koblingene var utbredt i disse innleggene forteller meg en av to ting. Enten disse bloggerne skriver innlegg om ting de ikke forstår helt, eller de er bevisst mi sleading deres målleser for å få affiliate henvisninger Jeg er ikke sikker på hva som ville være verre. For noen bloggere som har eller planlegger å anbefale Forex trading til sine lesere, utfordrer jeg deg til å sette pengene dine der munntastaturet ditt er, med mindre du har erfaring trading Forex og enda viktigere, tjene penger i Forex over en betydelig tidsramme. Ikke anbefale det til leserne dine. Nyt dette innlegget. Vil du være sikker på at du ikke savner noen fremtidige innlegg. Pass på å abonnere på RSS-feed hvis du har t gjør det allerede, og vær sikker på å holde kontakten på Facebook og Twitter. Jeg må si at jeg er helt enig Handel Forex eller annen type marked vil bare resultere i tap Alternativer trading er en dårlig bedrift Du kan ikke bare tjene penger fordi det ikke er t noen konsistens til disse markedene. Jeg har vært handel forex i mange år Fryktelig, jeg har mistet en stor mengde penger og tid jeg trodde jeg hadde en naturlig kant med et menza nivå iq, kombinert med god ledig tid min vinnende strategi ble for alltid oppdatert, og tiden ble brukt tilbake testing og søknad med små mengder Til slutt ville frustrasjon overta og innflytelsen ville øke Etter store fortjeneste var det store tap Ingen ting jeg ga opp Alt forex trading utgjør er gambling Tid til å chuck Det går inn i og går videre til noe som ikke er for godt til å være sant. Og hvis du leser denne advarselen og bestemmer deg for ikke å lytte, kan jeg ikke skylde deg at jeg var i skoene dine en gang så jeg forstår helt. Jeg beklager, jeg må uenig Du kan tjene gode penger på valutamarkedet, bare de mest veiviserne og handelshemmelighetene på nettet er ubrukelige For å slå banker og investeringshus må du velge en stor nok tidsramme jeg bruker 4h diagrammer og handler bare signaler der, fordi de er relevante nok Hvis du hopper inn og ut hvert par timer, hvor har du tenkt å tjene din fortjeneste Gi markedet plass og tid for å gi deg fortjenesten Det er derfor de fleste handelsfolk løs, fordi de handler o Etter tidsramme passer de ikke på sine evner og evner. På 4t diagrammer er det tilstrekkelig å handle noen få dager. Hvis tidsrammen din er stor nok, har du ikke lyst til å bry deg om hva Draghi eller de andre sier. Ikke handler grunnleggende, holde fast med tekniske og om bankene og investeringshusene er så store skudd som de sier. Les noen analyser og prognoser fra dem som er datert tilbake noen måneder og sjekk om de hadde rett eller ikke. Mest sett vil du se at selv de har ingen anelse om hvor markedet beveger seg på lang sikt. De har bare god pengeforvaltning og mye tid for en bank. Det er ikke noe problem å holde en million løseposisjon over måneder før markedet blir. For deg, som privat handelsmann, dette kan være et problem. Nå og en ting. De fleste mislykkede handelsfolk løs fordi de sekulerer, det vil si at de handler hva de forventer at det kan skje, og ikke hva som egentlig skjer. Det var også min feil i lang tid og mistet også en mye mo nei til jeg forandret hele visningen, hvordan jeg ser markedet og merk at jeg ikke prøver å selge noen mirakelbøker eller nettsider her. Greg Connell sier. Jeg vil bare legge til noe som jeg jobber gjennom for å vurdere Hvis vi blir hjulpet, vær så sånn. Vær ærlig med deg selv om hva du tenker på penger. Har du fortalt deg lært penger, er roten til alt ondt kjærligheten. Hater du ondskap eller elsker det. Åpenbart hater du ondskap. Du er en god person. Nå, hvem er bak det sitatet om penger ondt osv. Jeg skal si at de som kontrollerer pengemengden er de som matet den leksjonen vidt og bredt slik at de ville ha all den penger de ville. Problemet løst du ikke tjener penger fordi du hater det. Elia Kassab sier. Jeg er enig med alle kommentarer. Men hvis du er i med den smaleste amout, gjør mange operasjoner samtidig, la din operasjon i flere dager stoppe deg, eller du får tid til handel. Du vil bemerke at Markeder beveger seg raskt to ganger eller tre ganger en svak Det verste enn å spille meglerne og bankene tok pengene til de smaleste investorene. Takket jeg trodde at jeg er alene i denne dårlige virksomheten. Ikke prøvd det er vanskelig å vinne, og det er så lett å tape. Å være vellykket i forex er veldig grunnleggende. 1 tidsskjermer som forstår prisaktjon for å kunne virkelig forstå bevegelsen av pris som det fører til rødflagg økonomiske utgivelser.2 Parvalg alltid traade de svakeste parene mot de sterkeste.3 Strategiene bruker ikke indikatorer bruker ikke støtte - eller motstandslinjer eller trendlinjer, det er her de smarte pengene tar pengene dine.4 Risikostyring har aldri mer enn 2 prosent samlet kapital i fare når som helst og bruker alltid et stoppfall hvis du har mulitple oppføringer på samme par på forskjellige nivåer enn sørg for at de er i berak selv og dekket før du åpner flere ordrer.5 skalpering og dagshandel er en tapende metode du blir drept på spredningen, også du har vanligvis 3 dager i uken med en veldig tigh t range.6 Handelsbøker er ikke gode for handel Jeg har lest hver handelsbok noensinne skrevet og kan ærlig si at jeg ikke har lært noe verdifullt fra noen av dem.7 Strategisk kanten Jeg handler strategier som har en påvist matematisk kant bevist over tusenvis av handler Hvis du handler med et system, og du ikke vet om det har en kant enn du bor i håp, ikke logisk. 8 disiplin Hver strategi har wining og tap er tiden der de dårlige handelsmenn blåser ut når de har 10 vinnere på rad, starter de å tro at de er veivisere og begynner å plassere mye større handler som aldri ender godt. Hver strategi har en nedtredelsesperiode på en gang, det er ikke uvanlig at jeg har 20 tap på rad. Dette er hvor dårlige handelsmenn begynner å øke der innsatsstørrelsen skal gjenvinne de forrige tapene Dette vil trolig utgjøre 90 prosent av kontoblowouts.9 Aldri gjennomsnittlig ned på dine muligheter vil det rive din konto før eller senere.10 din strategi skal være logisk ha en kant og har veldig liten s ision procces.11 Bare kjøp på tyrn barer bare selge på bjørn barer glem toppen analyse og trenden er din venn og sammenheng disse ordene blir fortalt av folk som ikke handler heltid for det meste clueless pretenders.12 tidsramme utvalg hvis din handel av daglig diagrammer i motsetning til t0 1 timers diagrammer, vil din uttellingstid være mye lengre, bare fordi du har utleierhandler, og du vil handle mye større. 13 fordeler risikoer små for å vinne store Det er 2 store kanter i handel som ingen pro forteller deg 1 er tiden den andre vil du utdanne deg selv hvis du er seriøs nok til å bli en lønnsom handelsmann. Nå for den delen som de rike raskguruer vil ikke fortelle deg. Ikke hver kropp kan være en lønnsom handelsmann uansett hvor hardt de prøver det enkelt er ikke annerledes enn å være skuespiller eller hjernekirurg eller fotballspiller. Det tar tid å lære kunsten å handle min 6000 timers skjermtid, ikke inkludert ttradevalg og backtesting. Jeg har brukt år på å stirre inn i dataskjermer minimu m 14 timer på trading dager pluss å se på min iphone et par ganger om natten når jeg er i seng. glem om grunnleggende analyse jeg konsekvent mistet i 5 år med det det gjør deg til en prediktor og ikke en reaktor. Jeg har vært handel forex i over 10 år Det tok meg 6 år og ca 10000 timer med å miste og vinne, men for det meste å miste jeg har prøvd hver metode som noensinne er opprettet og de fleste er totalt søppel i også tapt hundretusener av dollar i denne tiden. Når jeg snakker med folk som har prøvd fx og si at det er en svindel, er det vanligvis en lignende historie. De dro til et seminar på helgen, åpnet en 10k-konto og forventet å være rik på julen. Eller de var i topp 1 prosent av skolen sin, og tanke etterretning var det som ville være nøkkelen til suksess. De viktigste tingene er disiplin, det tar mange år å mestre og designe din egen strategi som passer din personlighet. Markedet er den reneste form for ærlighet Det bryr seg ikke hvilken farge huden din er hvilken skole du dro til om din rike eller fattige alle som matere er hvis du vinner eller mister, og hvis du virkelig ønsker å tjene penger på forex, er det en lang vanskelig vei, men jeg takker gud hver dag, jeg holder fast med det. Legg igjen et svar Avbryt svar. Forex Trader. I am glad for å kunngjøre at vår nettside er satt opp endelig og sakte har vi startet med våre aktiviteter. Vi er ikke komplette siden vi har mer jobb med hedgefondregistrering, men det er. Du har lagt merke til det siste jeg er her sjelden og mindre og mindre hver uke Det er fordi den viktigste perioden på 14 års handelskarrieren min er nær, og jeg må bestemme noen. Jeg håper at du er klar over at dette er det viktigste spørsmålet når du bestemmer deg for å handle forex langsiktig eller når du allerede handler og miste pengene. 31. mai gjorde jeg en AUD USD-analyse og forutsigelse av mulige neste trekk i markedet. Se hvor nøyaktig min daglige analyse var, og vær så snill å skrive hvordan. Har du noen gang forestilt hvordan forex trading floor ser ut som og hvordan de store spillerne handler Hvis du ikke, stjerne t å tenke på det nå Hvorfor Vel, snart du skjønte. Mark mistet hele sin hovedstad flere ganger mens han lærte å handle, inkludert en anledning da han mistet mer enn hele sitt nettofelt. I 1982 solgte han nakne samtaler. Vel, det er ikke lett å svare på dette svært delikate spørsmålet, men jeg skrev på min risikoside at du alltid bør bruke et stoppforsinkelse for å forhindre at du er kapital fra. Jeg skrev denne artikkelen for et år siden, men jeg forklarte ikke at noen av meglerne bruk denne metoden for å svindle klientene Ja, de skal jeg prøve. Dette er mitt handelsbord og alt jeg kan si for begynnelsen av denne artikkelen er at jeg trenger flere skjermer Ja, flere skjermer er svært viktige for alvorlige. De fleste mennesker søker etter en enkel måte å bli rik og jeg vet det meste av forexhandlerne tror det samme Men som jeg alltid skrev i min. Sannheten om Forex Trading. Forex trading er en jævla spøk 5 av 6 handelsmenn BLOW hele konto opp i de første 6 måneder. det er ekkelt, skitne virksomheten der meglere bookies gjør det virke enkelt, men i virkeligheten der den gjennomsnittlige næringsdrivende har nesten ingen sjanse til å lykkes og dessverre hvis disse grådige degenererer bare så på disse gratis video leksjonene i stedet, de bli reddet. Men de fleste kan ikke bli reddet, de er også lat og sta, så la dem brenne degenererer uten fremtid, dette gjesteblogg er for deg. Det å tvinge utenlandsk valuta er vanskelig, noe som betyr ikke like lett som aksjer Forex trading er en tungt involvert aktivitet på grunn av virksomhetens døgnåpne karakter Det innebærer også å håndtere margin, avgifter og mange andre ting. Det krever også en ganske betydelig pengeinvestering for å være virkelig effektiv, selv om tegningen av massiv margen fra utenlandske meglerhus gjør at noen tror at de ikke trenger en stor investering. Virkeligheten er at du bør ikke bruke den margin du kan bli tilbudt. Det er en måte å hoppe inn i valutaer gjennom aksjemarkedet Det er mange ETFer for de viktigste valutaparingene i begge th e lang og kort retning, som gjør at du kan gå lenge på en kort ETF for folk som bruker IRA til handel. ETFene kommer også i ultra variasjon, noe som betyr at løftestang er brukt. Valutene handler om bevegelse. Valuta handler om bevegelse siden de handler i par En valuta kan være flat, men hvis den parrede valutaen forandrer paret, flyttes noen valutaer faller inn i langsiktige trender, men noen ganger regjeringshandling for å motvirke den rådende trenden som Japan. Noen valutaer er imidlertid stabile innenfor et område. Det er imidlertid en mye penger som kan gjøres selv med de minste svingninger, slik at bevegelsen i det etablerte området fortsatt gir muligheter, men dette er mer for direkte Forex trading. Med ETFer vil du være på utkikk etter litt større bevegelser, men det betyr en uke og over i for å la makroøkonomien spille ut. Den andre tingen om valutaer er at hvis du har muligheten til å gå lang eller kort, direkte eller via ETF, er det ikke noe poeng i å bekymre deg ut en generell nedgang i aksjer Mange mennesker holder mange penger i IRA, noe som tvinger dem til å gå lenge. Det gjør dem følsomme overfor tilbakeslag, og det er en rådende bekymring for folk som er lange på markedet. På den annen side, hvis de blir i kontanter eller obligasjoner da kan du få svært lave avkastninger. Valuta handler om relativisme og det kan fortsatt gi avkastning i løpet av en lavkonjunktur. Med IRAer trenger du bare å gå lenge de korte ETFene. Da valutaene handler i par, kan begge valutaene lykkes men den ene er sterkere enn den andre. Det er mye som de nye binære alternativene der du bare velger hvilken som vil gjøre det bedre. Det er fortsatt mye bekymring for at markedet har rammet en topp, men dette er ikke sikret. Du kan ikke bare kort SPY for eksempel, og forvent å sove godt om natten. Frykten er basert på det faktum at markedet har gått opp så mye, men kreftene som kjørte den stigningen er fortsatt på plass. Pengene er fortsatt flyter, og økonomien er faktisk bedre nå. frykter stammer fra For mye av en god ting De tingene som driver valutaer pleier å være langt mer konkrete og følelser betyr mindre siden massive banker, nasjoner og selskaper er spillere i valutamarkedet. De er ikke der som handelsmenn å returnere, men med det formål å gjøre forretninger eller minimere risiko Med valuta må du analysere konkrete langsiktige opplysninger og kortsiktige tekniske. Valutaene er ikke enkle Det er egentlig ikke grunn til å fokusere på valutaer som erstatning for normal aksjehandel. Det er nyttig å holde øye på valutaer som målestokk for økonomien, så vel som å ta sporadisk handel når det ikke finnes andre gode alternativer Valutaene er kompliserte og krever mye forskning Teknisk analyse av valutaparet ikke ETF, kan også Brukes til kortsiktige filmer. Imidlertid kan gebyrer være et problem siden du bruker ETFer, som sannsynligvis vil bevege seg sakte. Du vil se på rentenivå og sentralbankpolitikk, fordi disse har en stor innvirkning på hvordan en valuta beveger seg i forhold til andre Høye renter har en tendens til å tegne kapital til den valutaen, fordi hvis den skal sitte og samle støv, kan det også være med høyere rente Andre viktige faktorer er produksjon av data for visse valutaer og myriade av andre indikatorer Disse er mindre viktige individuelt, i motsetning til en ekstremt viktig en som inflasjon eller renten. Det er mye mer å se på, så det vil ta litt arbeid. Men universet av valutaer er langt mindre enn aksjer så Det bør ikke være så mye mer arbeid. Det er bare nytt for mange aktører. Teknisk analyse har en tendens til å fungere på samme måte, og er svært effektiv. De tingene som påvirker valutaer, er mest offentlige eller sentrale bankpolitikker. Disse er vanligvis indikert langt på forhånd Også økonomiske data fungerer på en lengre tidsplan, slik at den følger veletablerte trender og er også telegraferet mesteparten av tiden Dette gjør teknisk analyse mer robust i valutaer, fordi det er mindre overraskelser. Det er mange ETFer som avtaler i valutaer fra hele verden og noen indekserte ETFer for generell eksponering mot en valuta i stedet for et par. Det vil ta litt tid å få en følelse av alle valutaene og hvordan de oppfører seg Hver har sin egen karakter, for eksempel australske dollarens tendens til å bevege seg med gullprisen. Innsatsen vil være vel verdt det da det alltid er en valutahandel der ute, noe som danner en ganske konstant kilde for handler. Bli en millionær. Jeg slått 12.415 til 4.520.000 Trading Penny Stocks Nå er det din tur. Dette betyr bare at de fleste detaljhandlere er JOKER, ikke forexmarkedet selv. Du må trekke inn eller redigere din kommentar om forex meglere. Klart, du skrev dette fordi du personlig var en fiasko som en forex-aktør Så du skyldte megleren Du hadde ingen anelse om ECN meglere Integral likviditet Money maker meglere er minoriteten nå Dessuten, hvis du mislykkes, er det ikke den ødelagte rs fault. Forex er faktisk perfekt for folk som ønsker å tjene mye penger på nettet uten å måtte jobbe utrøstet hver dag. Det er imidlertid veldig dumt handel i Forex hvis du ikke har en pålitelig kilde til Forex-signaler som de tar ut det gamble-aspektet av det og bare gjør det til en garantert ting du vil tjene penger etter handel forex i 6 år til en konsekvent seks tall årlig inntekt jeg kan legge til har jeg prøvd mange forskjellige kilder til forex signaler men langt det beste er funnet på fxtradingmethod com det vant t la meg kommentere med link så bare inn i en prikk Vlad er som en gullminne og vil sikre at du blir en vellykket handelsmann Få ombord hvis du vil ha ganske mye garantert suksess fra dag ett uten prøving og feil Bare ønsket å dele min kompetanse med medmenneskerne Anyway. Forex er faktisk perfekt for folk som ønsker å tjene mye penger på nettet uten å måtte jobbe utrøstet hver dag. Det er imidlertid veldig dumt handel i Forex hvis du ikke har en pålitelig kilde til Forex sign som da de tar ut det gamble-aspektet av det og bare gjør det til en garantert ting, vil du tjene penger. Etter handel med Forex i 6 år til en konsekvent seks prosent årlig inntekt, kan jeg legge til at jeg har prøvd mange forskjellige kilder til Forex-signaler, men langt best er funnet på fxtradingmethod com det vant t la meg kommentere med link så bare inn i en prikk Vlad er som en gullminne og vil sikre at du blir en vellykket handelsmann Få ombord hvis du vil ha ganske garantert suksess fra dag ett uten prøvefeil Bare ønsket å dele min ekspertise med andre handelsfolk uansett. Jeg er enig med deg, 90 handelsmenn slutter Forex trading innen 6 12 måneder, lær og vær sikker på hva du gjør. Du må ting må være i forex. Great job. Case Studies.7 Spørsmål til Spør før hver handel.8 Daglige rutiner som vil gjøre deg til en millionær. Mine tanker i kommende uke. Den beste Penny Stock Trading Chatroom overrasket meg enda. 40 leksjoner fra Tim Grittani. Passerer 4 millioner i fortjeneste. Du ville ikke se millionærer. Disse 6 ting. Penny Stocking 101.These 17 vaner vil gjøre deg til en millionær. Den beste video-leksjonen Hver Penny Stock Trader og Kort Selger Bør Watch.10 Viktige aksjemarkedslærdier fra min første millionærstudent. My hemmelig formel for å finne Penny Stocks Pre-Spike.7 Penny Stock Trading Tips for Beginners.25 Grunnleggende aksjemarked handelsvilkår du bør vite.5 leksjoner fra mitt Steve Harvey Show Interview. How å slå 1000 til 1 million raskt. My gjennomgang av handel Tickers Den beste Stock Trading Guide Noensinne Created. Case Study Hvordan jeg lærte Tim Grittani å gjøre 1075 tilbake i 16 måneder. Study Study Hvordan jeg hjalp en mor til to Bli en full tid trader. Jeg er 29 år gammel enlig mor til to Jeg har ikke en vanlig 9 til 5 Jeg er for tiden daglig handel som en levende Før jeg oppdaget Timothy Sykes spilte jeg rundt med et par andre mentorer og penny pick-sites. Dessverre blir ikke jeg undervist i grunnleggende grunnleggende Jeg mistet 5500-Forferdelig Jeg fant Tim s nettside i mai, og nå er jeg opp 50k læring fra Tim Sykes. Jeg er ekstremt takknemlig for Tim, han er sannheten hendene ned - Asheya Burton. Lær hvordan jeg vendte 12.415 til 4.520.000 Trading Stocks. The Sannhet om Forex Forex Brokers og hvorfor du vil miste. Så vil du handle Forex Tjene penger og bli rik Alt det selvfølgelig, fra komforten av ditt hjem. Ville ikke det være fint. Tenk deg. Du våkner om morgenen, gå til kjøkkenet, lage deg en kopp kaffe, sitte foran skjermene dine og stirre på EURUSD-diagrammet, og prøv å få en følelse for hvilken vei markedet er på vei. Du trenger ikke å bekymre deg for å være sent på kontoret og pendle i det fryktelig trafikk, skiftende tog, fly, sykler og gud vet hva annet bare for å komme til å jobbe i tide og så billig som mulig. Det er for deg. Du er annerledes. Du er en Trader Utstyrt med 500 dollar, en MT4-plattform, et par gratis Forex-nyhetssider og viljen til å erobre verden, du er godt på vei til nå. Dette kurset er ikke for alle. Dette kurset er for folk som ønsker å vite hvordan Forex Brokers arbeider mot deres kundes beste interesser. Kurset vil avdekke hvordan Forex Brokers opererer og avslører de forskjellige måtene som det kan skade deg Selv om jeg ikke kommer inn i det aller grunnleggende for å forklare hva som er et pip og hva er et valutapar, er det meste av innholdet avgjørende for Forex Traders og gjelder både for nybegynnere og eksperter. - Lær hvorfor det er så mange meglere der ute og hvorfor de er alle de samme. - Lær hva Forex Brokers gjør for å få deg til å tape penger, selv om du har en lønnsom strategi. - Lær alle triksene Forex Brokers vil ansette for å få innskudd og sørge for at du mister det. - Forstå hvorfor det er usannsynlig at du vil kunne handle for å leve. . Enhver tenker på Forex Trading eller allerede gjør det.,,..Historie av Online Forex. Inside en Forex Broker. Forex Broker - STP. ECN Forex Brokers. Hybrid Forex Brokers. Tricks Forex Brokers vil bruke mot deg. Restriksjoner på scalping. IDs og Dokumenter er ikke nok. Hvorfor du ikke bør bruke dem. Forskriftene er ikke der for å hjelpe deg. Hvordan klage og få resultater. Mitt råd til deg. Den økonomiske maskinen av Ray Dalio er også gratis på youtube. Ray Dalio s Economic Machine 1 2.Ray Dalio s Economic Machine 2 2.Forex and Commodities Trader.3,9. 1 073. Det hele startet i 2005 da jeg først jobbet hos Geneva Trading Advisers i Sveits - et lite fond med en ung og dynamisk prop trading desk ledet av FX veteraner med flere tiår med erfaring som FX Trading Trading i alle de store bankene der jeg lærte alt om Forex og Commodity Trading og handlet min egen bok i ca 3 år Etter det flyttet jeg over til London for å jobbe for en Forex Broker og endte opp med å lære bransjens inn og ute og forsto at det er stor forskjell mellom Retail Forex Trading og Fond Institutional Trading Jeg har blitt sliten av å se Retail Forex Traders mister pengene sine og blir løyet til og manipulert daglig og besluttet å gjøre noe med det. I tillegg til FX, handler jeg også varer og aksjer mens de holder seg borte fra derivater Jeg handler ikke daglig, og bare når det er en mulighet for at jeg kan se og forstå mine forelesninger, lover ikke å gjøre deg rik eller lære en hemmelighet som umiddelbart vil gjøre du er lønnsom Jeg vil heller prøve å forklare hvordan hele systemet fungerer og hvordan markedsdeltakere tenker og driver.

No comments:

Post a Comment